Centrum Fitzgerald funkcjonuje na polskim rynku od 2006 roku. W tym czasie zdążyliśmy zdobyć uznanie naszych klientów dzięki szerokiej ofercie zajęć językowych. Doświadczenie w przekazywaniu umiejętności językowych, jakie zdobyliśmy na przestrzeni lat jest naszym niezbywalnym atutem. Nasi nauczyciele (native speakerzy, ale również Polacy) prowadzą lekcje dopasowane indywidualnie do potrzeb swoich słuchaczy, uwzględniające nie tylko poziom zaawansowania ich zdolności językowych, ale również zainteresowania, temperament i preferowane sposoby przyswajania wiedzy. Naszą mocną stroną jest elastyczność i terminowość – nauczyciele prowadzą lekcje w wybranym przez Państwa miejscu, więc zamiast tracić czas na stanie w korkach, możecie Państwo poświęcić energię na naukę w siedzibie swojej firmy lub w ulubionej kawiarni.
Obecnie nasza oferta została wzbogacona o tematyczne wykłady językowe (pozwalające Państwu skorzystać podwójnie – szlifując swoje zdolności językowe, zdobywacie także nową wiedzę z zakresu interesującej dla Państwa branży), coaching, warsztaty i szkolenia (menedżerskie, biznesowe i sprzedażowe, a także szkolenia skoncentrowane na rozwoju osobistym
i zawodowym), doradztwo personalne, przeprowadzanie rekrutacji pracowników dla firm – oraz wiele innych.
Szkolenia
Naszą mocna stroną jest indywidualne podejście do klientów, dostosowanie się do ich wymagań. Przygotowując projekt współpracy w pierwszej kolejności analizujemy potrzeby Waszej firmy/instytucji, a następnie tworzymy dla Was program szkoleniowy na miarę Waszych potrzeb. Zanim zabierzemy się do bezpośrednich działań, chcemy poznać Państwa firmę i jej pracowników – słuchamy Państwa wizji, celów i problemów. Wierzymy, że dzięki temu najlepiej wykonamy nasze zadanie, tj. przyczynimy się do wzrostu kompetencji zawodowych pracowników Waszej firmy, dzięki temu Państwo osiągniecie założony w strategii firmy sukces.
Przykładowe szkolenia i warsztaty otwarte Centrum:
- sztuka mówienia NIE – trening asertywności
- przez pracę z ciałem do autoprezentacji
- nie taki konflikt straszny, jak się maluje
- żyrafa contra szakal – komunikacja, która porusza serca i zmienia życie
- wojna domowa, czyli o komunikacji z nastolatkiem
- sztuka sprzedaży – jak skutecznie sprzedawać produkty i usługi?
- byśmy żyli długo i szczęśliwie – od bajki do radosnej realności
Korzyści ze szkolenia czerpie nie tylko pracownik, pracodawca, ale też cała firma. Uczestnik spotkania podwyższa swoje kwalifikacje zawodowe, a więc zdobywa nowych klientów, podpisuje więcej umów, zwiększa sprzedaż. Dzięki nabytym umiejętnościom usprawnia działanie firmy, wprowadza nowe, lepsze metody marketingu i pozyskiwania kontrahentów, angażuje w życie przedsiębiorstwa i doskonali zespół współpracujących lub podległych mu pracowników oraz bez problemów radzi sobie ze zleconymi mu zadaniami.
- szkolenia z HR
- marketing
- rozwój kompetencji osobistych
- menadżerskie
Warsztaty
Porównując warsztaty i szkolenia można by powiedzieć, że szkolenie rozwija nas zawodowo, natomiast warsztat jest pracą nad nami samymi. Jednak warto zauważyć, że np. asertywność stosujemy nie tylko w życiu prywatnym, ale bardzo często cecha ta jest nieodłącznym elementem naszej pracy. Osoba świadoma swoich wartości, zdolności, mocnych stron staje się pracownikiem ambitnym, śmiałym, pewnym siebie i chętnie podejmuje nowe wyzwania. Cały mechanizm warsztatów możemy porównać do warsztatów samochodowych. Korzystamy
z niego, gdy chcemy zajrzeć w głąb, dostrzec to, co jest niewidoczne na pierwszy rzut oka
i polepszyć działanie całego układu.
Oferujemy warsztaty:
- słowa oknami, a nie murami - komunikacja empatyczna w oparciu o metodę „Porozumienie bez przemocy” Marshalla Rosenberga
- ja i moja siła - poszukiwanie wewnętrznego potencjału poprzez ruch i taniec
- razem i osobno - o relacjach w przyjaźni, rodzinie i związkach
- mówię, czuję, potrzebuję, słyszę - warsztat komunikacji empatycznej
- twój wygląd twoją wizytówką - przez pracę z ciałem do autoprezentacji
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej